Uusi ilme uusien tuulien myötä
Ensi vuonna 50 vuotta täyttävä Korpisähkö on jo vuosikymmenten ajan tuottanut laadukkaita sähköalan palveluita. Tänä vuonna uutta tuulta purjeisiin on tuonut myös sukupolvenvaihdos. Yrityksemme visuaalinen ilme ansaitsikin tulla nyt uudistetuksi.
”Korpisähkön brändi-ilmeen uudistaminen oli tässä vaiheessa luontevaa, kun Korpisähköllä alkaa uusi aikakausi. Vanha ilme oli jo yli 10 vuotta vanha, joten päivitys oli jo senkin puolesta ajankohtainen”, summaa toimitusjohtajamme Konsta Peltokorpi.
Jotain uutta, jotain vanhaa
Uusia verkkosivuja sekä uutta ilmettä alettiin suunnitella yhdessä GOsome-markkinointitoimiston kanssa. Vanhan logon tunnistettavuus haluttiin säilyttää, mutta muuten yrityksen ilmeeseen kaivattiin uutta virtaa.
Lopputuloksena oli nykyaikainen ja yrityksemme näköinen ilme, joka on kuitenkin edelleen Korpisähköksi tunnistettava. Vanha logo sai kasvojenkohotuksen, värimaailmaa selkeytettiin ja samalla luotiin Korpisähkän näköisiä visuaalisia elementtejä.
”Kiinni tässä päivässä”
Uusia nettisivuja lähdettiin suunnittelemaan käyttäjäkokemus edellä. Haluamme asiakkaidemme saavan parhaan mahdollisen kokemuksen palvelustamme, ja se alkaa siitä, että yhteydenotto on helppoa, ja tarvittava tieto löytyy selkeästi nettisivuiltamme.
Korpisähkö katsookin nyt eteenpäin kasvoillaan uusi ilme.
”Olen erittäin tyytyväinen uudistukseen kokonaisuudessaan. Nyt brändi on fressi ja siitä huokuu, että yritys on kiinni tässä päivässä. Toivottavasti se välittyy samalla tavalla myös asiakkaille, työntekijöille ja yhteistyökumppaneille.”